Spordiorganisatsioonid
Sporditurundus
Turundus ei ole keeruline: tuleb leida oma tegevusi analüüsides või neid planeerides just see, mida teistel vaja on või peaks vaja minema ning pakkuda seda neile. Kui nõudlus hetkel puudub, kuid potentsiaali on, siis tuleb vastav vajadus tekitada. Et organisatsioonina potentsiaalsete klientide jaoks huvitav olla, tuleks eristuda – luua midagi lihtsat ja geniaalset – mida varem ei ole tehtud ning et asi ajas kestaks ja inimestele tuttavaks muutuks, sellest kontseptsioonist ka kinni pidada.
Loe edasi »Spordiorganisatsioon
Iga organisatsioon on eriline ning selle loomiseks ja toimimiseks on vaja teatud teadmisi.
Loe edasi »Sponsorlus
Sponsorite kaasamine on spordiorganisatsiooni ainus võimalus suurendada oma tulusid ning seeläbi laiendada oma tegevust.
Loe edasi »Spordiorganisatsiooni seadusandlus ja juriidika
Armastusest avaldatakse suuliselt, kuid kõik muu on mõttekas kokku leppida kirjalikult.
Loe edasi »Kommunikatsioon ja meediasuhtlus
Suhtuge meediasse nagu armukadedasse elukaaslasesse, kes kõik välja uurib ja Teid alati kätte saab või siis nagu sõpra, kellega kõike jagada.
Loe edasi »